Методична робота

Папка з матеріалами

НАКАЗИ

Методична карта вчителя


Методична карта вчителя (20 ___ р)

Прізвище ________________________________________________________
Ім’я , по батькові __________________________________________________
Рік народження _________________
Освіта (ВУЗ, рік закінчення) _________________________________________
Посада ___________________________________________________________
Педстаж _________________________________________________________
Нагороди ________________________________________________________
_________________________________________________________________
Заохочення ______________________________________________________


І. Підвищення кваліфікації

п/п
Рік, місяць
Де проходив курсову перепідготовку
Тема курсової роботи
Тема післякурсового завдання















































     ІІ. Які матеріали оформив для методичного об’єднання, методкабінету

Рік, місяць
Назва матеріалу
Тема


















































ІІІ. Які методичні виступи були в ЗНЗ та за його межами

Дата
Де
Тема







































































ІV. Над якими питаннями методики, педагогіки та психології працює



Дата

Тема


















































V. Які питання методики можуть бути впроваджені в практику роботи інших вчителів



Дата

Тема


















































VІ. Які питання методики викликають труднощі



Дата

Тема



















































Картка особистісного зростання педагога

Навчальний рік _______________________
П.І.Б. ____________________________________________________________________
Педстаж, категорія, звання __________________________________________________
_________________________________________________________________________
Нагороди ________________________________________________________________
Науково-методична проблема _______________________________________________
_________________________________________________________________________
Кількість років роботи над проблемою ________________________________________
Самооцінка професійної підготовки (за 12-бальною шкалою) :
- Планування  _____________________________________________________________
- методика викладання _____________________________________________________
- педагогіка ______________________________________________________________
- психологія ______________________________________________________________
Опрацьована література ____________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Виступи і доповіді (на педрадах, засіданнях методичних кафедр, семінарах)
- теоретичні викладки ______________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- з досвіду роботи _________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Участь у загальношкільних методичних заходах _______________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Відвідування відкритих уроків, виховних заходів ______________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вивчення передового педагогічного досвіду
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Участь у роботі міського науково-методичного центру __________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Громадська діяльність __________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результати роботи :
 - результати атестації _____________________________________________________
 - оприлюднення свого досвіду ______________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- участь учнів у конкурсах, олімпіадах, змаганнях  _________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- результати успішності учнів _______________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- особиста науково-дослідна робота __________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Прогнози та плани на наступний навчальний рік
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції щодо організації науково-методичної роботи на наступний рік ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





Моніторинг кількісного складу школи І ступеня



Рік

2002/2003

2003/2004

2004/2005

2005/2006

2006/2007

2007/2008

2008/2009

2009/2010

2010/2011

На початок року










На кінець року






















Моніторинг учнів школи І ступеня,
які мають початковий рівень навчання



Рік

2002/2003

2003/2004

2004/2005

2005/2006

2006/2007

2007/2008

2008/2009

2009/2010

Загальна кількість учнів









Кількість учнів, які мають початковий рівень навчання









%
















Моніторинг учнів школи І ступеня,
які мають високий рівень навчання



Рік

2002/2003

2003/2004

2004/2005

2005/2006

2006/2007

2007/2008

2008/2009

2009/2010

Загальна кількість учнів









Кількість учнів, які мають високий рівень навчання









%












Участь учнів школи І ступеня
в міському конкурсі ім. П. Яцика


Рік


Клас

Вчитель

Прізвище, імя по батькові

Місце





















































Рік







Клас







Місце











Аналіз контрольних робіт за текстами адміністрації з української мови



Клас


Вчитель


К-ть учнів
в класі


К-ть учнів, які писали
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень


%
успіш-ності


Якісний
показник
К-ть учнів
%
К-ть учнів
%
К-ть учнів
%
К-ть учнів
%



















































































































 Перевірка стану ведення  щоденників ___________________________________________________________
____________________

Питання, які перевіряються
2 клас
3 клас

4-А
Запис розкладу уроків і домашніх завдань






Грамотність заповнення







Конкретність і етичність зауважень учням і звертань до батьків






Поточний облік знань учнів






Об’єм домашніх завдань:
-         навантаження на кожен день;


-         навантаження на понеділок




Якість і частота перевірки щоденників класним керівником







Наявність підписів батьків у щоденниках учнів






Культура і естетика ведення щоденників






Відповідність оцінок у класних журналах та щоденників






Висновки та пропозиції












Ознайомлена:
Підсумкова контрольна робота з математики за курс початкової школи
                                                                   Вчитель ___________________________ рік _____________

п/п
Характер помилок
Кількість учнів
%
1.
Кількість учнів, які виконували роботу


2.
Виконали роботу без помилок


3.
Допустили помилки в ході розвязування задачі


4.
Допустили помилки в усних обчисленнях


5.
Допустили помилки в письмових обчисленнях при:



- додаванні багатоцифрових чисел;



- відніманні багатоцифрових чисел;



- письмовому множенні (діленні) на одноцифрове число;



- письмовому множенні (діленні) на двоцифрове число;



- визначенні порядку виконання дій;



- розвязуванні рівнянь;



- ділення шляхом підбору частки


6.
Допустили помилки при виконанні геометричного завдання


7.
Рівні досягнень:



- високий;



- достатній;



- середній;



- початковий



% успішності



якісний показник


Підсумкова контрольна робота з української мови за курс початкової школи
                                                                   Вчитель ___________________________ рік _____________

п/п
Характер помилок
Кількість учнів
%
1.
Кількість учнів, які виконували роботу


2.
Виконали роботу без помилок


3.
Написали текст диктанту без помилок


4.
Припустили в диктанті 1-2 помилки


5.
Допустили 6 і більше помилок


6.
Допустили помилки на:



- пропуск, заміну, перекручення слів



- написання прийменників разом зі словами;



- написання наголошених голосних



- написання сумнівних приголосних;



- написання відмінкових закінчень прикметників;



- написання слів з апострофом;



- виставлення розділових знаків при однорідних членах речення


7.
Виконали граматичне завдання


8.
Припустили помилок при:



- визначенні головних членів речення;



- розборі слів за будовою;



- визначення відмінків іменників


9.
Рівні досягнень:



- високий рівень



- достатній рівень



- середній рівень



- початковий рівень



% успішності



якісний показник






















Моніторингові перевірки зошитів з ____________________________________
_____________________200_   -  200_  н.р. _________________________________________________

Клас, вчитель
Дотримання
орфографічного режиму
Робота над каліграфією
Робота над помилками
Різновидність
робіт
Обсяг класних робіт
Обсяг домашніх робіт
Диференціація
Творчі роботи

1 клас










2 клас










3 клас










4 клас











 Перевірка стану ведення  зошитів з ___________________________________________________________
____________________

Питання, які перевіряються
Кравченко О.О.

Градусова Ю.В.
Сорокалєтова І.М.
Котко А.М.
Відповідність кількості зошитів складу класу







Зовнішній вигляд  зошитів (оформлення, каліграфія, охайність)










Дотримання орфографічного режиму








Індивідуальна робота учня над власними помилками, її результативність










Якість перевірки (уважність, охайність виправлень, класифікація помилок)









Відповідність оцінок критеріям оцінювання







Показ вчителем зразків письма, робота над каліграфією









Обсяг класних робіт







Обсяг домашніх робіт







Творчі роботи







Різновидність робіт











Слово вчителя у зошиті










Висновки та пропозиції













Строки повторної перевірки





Ознайомлена:

Порівняльний аналіз зрізу знань за роки навчання
у школі І ступеня
Вчитель ___________________________________________

Клас
Предмет
Кількість учнів
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
%
успішності
Якісний
показник
Кількість учнів
%
Кількість учнів
%
Кількість учнів
%
Кількість учнів
%
2 клас
Укр.мова











Математика
3 клас
Укр.мова











Математика
4 клас
Укр.мова











Математика
5 клас
Укр.мова











Математика




Моніторинг успішності

Вчитель ___________________________________________________________
Освіта, категорія ___________________________________________________

Рік

К-ть учнів
поч.
рівень
сер.
рівень
дост.
рівень
вис.
рівень
Якісний показник

І сем.






ІІ сем.






річна







І сем.






ІІ сем.






річна







І сем.






ІІ сем.






річна







І сем.






ІІ сем.






річна









Рік





Якісний показник






Немає коментарів:

Дописати коментар