Папка з матеріалами
НАКАЗИ
Методична карта вчителя
Методична карта вчителя (20 ___ р)
Прізвище
________________________________________________________
Ім’я , по батькові
__________________________________________________
Рік народження _________________
Освіта (ВУЗ, рік закінчення)
_________________________________________
Посада
___________________________________________________________
Педстаж
_________________________________________________________
Нагороди
________________________________________________________
_________________________________________________________________
Заохочення
______________________________________________________
І. Підвищення кваліфікації
№
п/п
|
Рік, місяць
|
Де проходив курсову перепідготовку
|
Тема курсової роботи
|
Тема післякурсового завдання
|
ІІ. Які
матеріали оформив для методичного об’єднання, методкабінету
№
|
Рік, місяць
|
Назва матеріалу
Тема
|
ІІІ. Які методичні
виступи були в ЗНЗ та за його межами
№
|
Дата
|
Де
|
Тема
|
ІV. Над якими питаннями
методики, педагогіки та психології працює
№
|
Дата
|
Тема
|
V. Які питання методики
можуть бути впроваджені в практику роботи інших вчителів
№
|
Дата
|
Тема
|
VІ. Які питання методики
викликають труднощі
№
|
Дата
|
Тема
|
Картка особистісного
зростання педагога
Навчальний рік _______________________
П.І.Б. ____________________________________________________________________
Педстаж, категорія, звання
__________________________________________________
_________________________________________________________________________
Нагороди ________________________________________________________________
Науково-методична проблема _______________________________________________
_________________________________________________________________________
Кількість років роботи над проблемою
________________________________________
Самооцінка професійної підготовки (за 12-бальною шкалою) :
- Планування
_____________________________________________________________
- методика викладання _____________________________________________________
- педагогіка ______________________________________________________________
- психологія ______________________________________________________________
Опрацьована література ____________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Виступи і доповіді (на педрадах, засіданнях методичних кафедр, семінарах)
- теоретичні викладки
______________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- з досвіду роботи
_________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Участь у загальношкільних методичних заходах
_______________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Відвідування відкритих уроків, виховних заходів
______________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вивчення передового педагогічного досвіду
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Участь у роботі міського науково-методичного центру
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Громадська діяльність
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Результати роботи :
- результати атестації
_____________________________________________________
- оприлюднення свого досвіду
______________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- участь учнів у конкурсах, олімпіадах, змаганнях
_________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- результати успішності учнів
_______________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- особиста науково-дослідна робота __________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Прогнози та плани на наступний навчальний рік
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції щодо організації науково-методичної
роботи на наступний рік ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Моніторинг кількісного складу школи І ступеня
Рік
|
2002/2003
|
2003/2004
|
2004/2005
|
2005/2006
|
2006/2007
|
2007/2008
|
2008/2009
|
2009/2010
|
2010/2011
|
На початок року
|
|||||||||
На кінець року
|
Моніторинг учнів школи І ступеня,
які мають початковий рівень навчання
Рік
|
2002/2003
|
2003/2004
|
2004/2005
|
2005/2006
|
2006/2007
|
2007/2008
|
2008/2009
|
2009/2010
|
Загальна кількість учнів
|
||||||||
Кількість учнів, які мають початковий рівень навчання
|
||||||||
%
|
Моніторинг учнів школи І ступеня,
які мають високий рівень навчання
Рік
|
2002/2003
|
2003/2004
|
2004/2005
|
2005/2006
|
2006/2007
|
2007/2008
|
2008/2009
|
2009/2010
|
Загальна кількість учнів
|
||||||||
Кількість учнів, які мають високий рівень навчання
|
||||||||
%
|
Участь учнів школи І ступеня
в міському конкурсі ім. П. Яцика
Рік
|
Клас
|
Вчитель
|
Прізвище, ім’я по батькові
|
Місце
|
Рік
|
|||||||
Клас
|
|||||||
Місце
|
Аналіз контрольних робіт за текстами адміністрації
з української мови
Клас
|
Вчитель
|
К-ть учнів
в класі
|
К-ть учнів, які писали
|
Початковий рівень
|
Середній рівень
|
Достатній рівень
|
Високий рівень
|
%
успіш-ності
|
Якісний
показник
|
||||
К-ть учнів
|
%
|
К-ть учнів
|
%
|
К-ть учнів
|
%
|
К-ть учнів
|
%
|
||||||
Перевірка
стану ведення щоденників
___________________________________________________________
____________________
Питання, які перевіряються
|
2 клас
|
3 клас
|
4-А
|
Запис розкладу уроків і домашніх завдань
|
|||
Грамотність заповнення
|
|||
Конкретність і етичність зауважень учням і звертань до батьків
|
|||
Поточний облік знань учнів
|
|||
Об’єм домашніх завдань:
-
навантаження на кожен день;
-
навантаження на понеділок
|
|||
Якість і частота перевірки щоденників класним керівником
|
|||
Наявність підписів батьків у щоденниках учнів
|
|||
Культура і естетика ведення щоденників
|
|||
Відповідність оцінок у класних журналах та щоденників
|
|||
Висновки та пропозиції
|
Ознайомлена:
Підсумкова контрольна робота з математики за курс
початкової школи
Вчитель ___________________________ рік _____________
№
п/п
|
Характер помилок
|
Кількість учнів
|
%
|
1.
|
Кількість учнів, які виконували роботу
|
||
2.
|
Виконали роботу без помилок
|
||
3.
|
Допустили помилки в ході розв’язування задачі
|
||
4.
|
Допустили помилки в усних обчисленнях
|
||
5.
|
Допустили помилки в письмових обчисленнях при:
|
||
- додаванні багатоцифрових чисел;
|
|||
- відніманні багатоцифрових чисел;
|
|||
- письмовому множенні (діленні) на одноцифрове число;
|
|||
- письмовому множенні (діленні) на двоцифрове число;
|
|||
- визначенні порядку виконання дій;
|
|||
- розв’язуванні
рівнянь;
|
|||
- ділення шляхом підбору частки
|
|||
6.
|
Допустили помилки при виконанні геометричного завдання
|
||
7.
|
Рівні досягнень:
|
||
- високий;
|
|||
- достатній;
|
|||
- середній;
|
|||
- початковий
|
|||
% успішності
|
|||
якісний показник
|
Підсумкова контрольна робота з української мови за
курс початкової школи
Вчитель ___________________________ рік _____________
№
п/п
|
Характер помилок
|
Кількість учнів
|
%
|
1.
|
Кількість учнів, які виконували роботу
|
||
2.
|
Виконали роботу без помилок
|
||
3.
|
Написали текст диктанту без помилок
|
||
4.
|
Припустили в диктанті 1-2 помилки
|
||
5.
|
Допустили 6 і більше помилок
|
||
6.
|
Допустили помилки на:
|
||
- пропуск, заміну, перекручення слів
|
|||
- написання прийменників разом зі словами;
|
|||
- написання наголошених голосних
|
|||
- написання сумнівних приголосних;
|
|||
- написання відмінкових закінчень прикметників;
|
|||
- написання слів з апострофом;
|
|||
- виставлення розділових знаків при однорідних членах речення
|
|||
7.
|
Виконали граматичне завдання
|
||
8.
|
Припустили помилок при:
|
||
- визначенні головних членів речення;
|
|||
- розборі слів за будовою;
|
|||
- визначення відмінків іменників
|
|||
9.
|
Рівні досягнень:
|
||
- високий рівень
|
|||
- достатній рівень
|
|||
- середній рівень
|
|||
- початковий рівень
|
|||
% успішності
|
|||
якісний показник
|
Моніторингові перевірки зошитів з
____________________________________
_____________________200_ -
200_ н.р.
_________________________________________________
Клас, вчитель
|
Дотримання
орфографічного режиму
|
Робота над каліграфією
|
Робота над помилками
|
Різновидність
робіт
|
Обсяг класних робіт
|
Обсяг домашніх робіт
|
Диференціація
|
Творчі роботи
|
1 клас
|
||||||||
2 клас
|
||||||||
3 клас
|
||||||||
4 клас
|
Перевірка
стану ведення зошитів з
___________________________________________________________
____________________
Питання, які перевіряються
|
Кравченко О.О.
|
Градусова Ю.В.
|
Сорокалєтова І.М.
|
Котко А.М.
|
Відповідність кількості зошитів складу класу
|
||||
Зовнішній вигляд
зошитів (оформлення, каліграфія, охайність)
|
||||
Дотримання орфографічного режиму
|
||||
Індивідуальна робота учня над власними помилками, її результативність
|
||||
Якість перевірки (уважність, охайність виправлень, класифікація помилок)
|
||||
Відповідність оцінок критеріям оцінювання
|
||||
Показ вчителем зразків письма, робота над каліграфією
|
||||
Обсяг класних робіт
|
||||
Обсяг домашніх робіт
|
||||
Творчі роботи
|
||||
Різновидність робіт
|
||||
Слово вчителя у зошиті
|
||||
Висновки та пропозиції
|
||||
Строки повторної перевірки
|
Ознайомлена:
Порівняльний аналіз зрізу знань за роки навчання
у школі І ступеня
Вчитель
___________________________________________
Клас
|
Предмет
|
Кількість учнів
|
Початковий рівень
|
Середній рівень
|
Достатній рівень
|
Високий рівень
|
%
успішності
|
Якісний
показник
|
||||
Кількість учнів
|
%
|
Кількість учнів
|
%
|
Кількість учнів
|
%
|
Кількість учнів
|
%
|
|||||
2 клас
|
Укр.мова
|
|||||||||||
Математика
|
||||||||||||
3 клас
|
Укр.мова
|
|||||||||||
Математика
|
||||||||||||
4 клас
|
Укр.мова
|
|||||||||||
Математика
|
||||||||||||
5 клас
|
Укр.мова
|
|||||||||||
Математика
|
Моніторинг успішності
Вчитель
___________________________________________________________
Освіта, категорія
___________________________________________________
Рік
|
К-ть учнів
|
поч.
рівень
|
сер.
рівень
|
дост.
рівень
|
вис.
рівень
|
Якісний показник
|
|
І сем.
|
|||||||
ІІ сем.
|
|||||||
річна
|
|||||||
І сем.
|
|||||||
ІІ сем.
|
|||||||
річна
|
|||||||
І сем.
|
|||||||
ІІ сем.
|
|||||||
річна
|
|||||||
І сем.
|
|||||||
ІІ сем.
|
|||||||
річна
|
Рік
|
||||
Якісний показник
|
Немає коментарів:
Дописати коментар